RomanianEnglishItalianSpanish

Clinică Stomatologică Iași

Consultația reprezintă primul pas pentru a vă întalni cu echipa Artem Dental într-o atmosferă profesională și în același timp prietenoasă. Pe parcursul primei întâlniri medicii noștri vor evalua problemele stomatologice și vor găsi soluții bazate pe analizele efectuate și vor ține cont, în același timp, de cerințele dumneavoastră. Împreună vom reuși să vă oferim un zâmbet perfect.

Consultația este un proces important în care vă putem explica și ghida prin oferirea de informații în ceea ce privește soluțiile aferente unei danturi sănătoase. În același timp vă vom explica în detaliu procedurile și tratamentele stomatologice necesare precum și prețurile aferente acestora. Facem tot posibilul pentru a vă oferi servicii de calitate raportate la bugetul dumneavoastră.

Profilaxia reprezintă prima și cea mai importantă etapă a îngrijirii dinților. Respectarea măsurilor profilactice salvează timp și efort și elimina eventualul disconfort al tratamentelor stomatologice.

Profilaxia constă în manopere de identificare și îndepartare a substanțelor nocive (placa, tartrul și resturi alimentare) de pe suprafata dentară, prin intermediul aparaturii moderne pentru detartraj.

Întreținerea unor dinți sănătoși ține de fiecare dintre noi, de felul în care aplicăm procedurile simple de igienă orală. După fiecare masă, resturile alimentare ce ramân pe dinți şi între dinți favorizează formarea și depunerea plăcii bacteriene și a tartrului dentar, acestea favorizând apariția cariei dentare, a bolilor gingivale și în final pierderea dinților.

Caria dentară

Semnele clinice ale cariei dentare:

• Apariția de colorații rezistente la nivelul șanțurilor și fosetelor.
  • Colorații în zonele punctelor de contact dentare și pierderea translucidității smalțului.
  • Durere la masticație și periaj într-o anumită zonă dentară.
  • Durerea dinților la stimuli chimici (dulce, acru) și fizici (rece, cald) care dispare după îndepărtarea stimulului.
  • Senzație de gust și miros neplăcut (halena) ce provine din zona interdentară unde se întalnește și smalț pigmentat.
  • Pierdere de substanță dentară în diverse proporții, însoțită de durere.

Tratamentul cariilor presupune îndepartarea țesuturilor dentare alterate, dezinfecția cavităților rezultate și protejarea plăgii dentinare restante. În etapa restauratorie se reconstituie morfologia și aspectul pierdut pentru a reintegra estetic și funcțional dintele afectat, prin obturații dentare (plombe) sau încrustații dentare.