English EN Italian IT Romanian RO Spanish ES

Chirurgie Orală

La Artem Dental oferim pacienților noștri tratamente chirurgicale complete și complexe de ultima oră, fără disconfort și fără durere.

Tehnici de chirurgie oro-dentară oferite de specialiștii noștri

• Intervenții chirurgicale efectuate la nivelul cavității bucale
    În această categorie includem: extracții dentare, extracții molari minte erupți/incluși, extracții resturi radiculare, chistectomii, chiuretaj subgingival, chiuretaj periapical.
  • Rezecție apicală
    Un canal necurățat, blocat de un vârf de ac, o fractură sau o fisură pe rădăcina dinților, poate crea complicaţii majore care, netratate, afectează starea de sănătate a întregului corp. Prin rezecție apicală, o procedura chirurgicală non-invazivă, specialiştii Artem Dental vă ajută să preîntâmpinați sau să tratați aceste probleme. Rezecţia apicală este necesară, de obicei, după un tratament de canal nereușit, în urma căruia apare un ţesut de granulație ( infecție ) la nivelul rădăcinii unui dinte. Procedura se efectuează într-o singură sedință şi constă în realizarea unei incizii la nivelul gingiei și îndepărtarea infecței apărute la nivelul apexului și a țesutului osos afectat.
  • Sinus Lift
    Procedura de sinus lift este recomandată în cazurile în care este necesară înlocuirea unui număr mare de dinți și pacientul are foarte puțin material osos de susținere rămas. În aceasta procedură se crează o fereastră laterală în sinusul maxilar, pe unde materialul de substituție osoasă este inserat. După sutură, pacientului i se aplică lucrarea provizorie, pâna la plasarea implantului dentar definitiv.
  • Regularizări ale crestei edentate în vederea protezării
  • Augmentare osoasă ( refacerea defectelor osoase)